onsdag den 23. januar 2013

Produkter


Hej bloggen, jeg er ked af jeg ikke har fået blogget så meget her på det sidste. Her er lidt hvad jeg bruger når jeg renser mit ansigt.Alle disse 4 ting har jeg her nede på min efterskole.Jeg bruger dem sådan ca. hver anden dag (hvis jeg husker det).

 1: Det første jeg gør er at jeg tager min dybderensende maske og fordeler den godt ud i ansigtet og lader den sidde og tørre i ca. 3-5 min, derefter vasker jeg den af med lunken vand.

2: Efter det tager jeg min Clearasil Rapid Action Gel Wash og pumper 1-2 pump og gnider det i hænderne også fordeler jeg den ud i hele ansigtet (men ikke for tæt på øjnene) og lader den sidde på så man næsten ikke kan se man har noget i ansigtet, også vasker man bare det af med vand.

3: Så tager jeg bare min Skintonic med en vatrondel og tager det sidste af hvis der muligvis skulle være mere på ansigtet. Man behøver ikke dette trin, hvis man ikke synes det hjælper, men jeg synes bare lige det tager det sidste der kunne sidde på ansigtet.

4: Tilsidst tager jeg den tykkeste cream jeg kan finde.

Jeg håber det kan hjælpe, da jeg synes at det er den bedste måde at rense mit ansigt. :)
Knus Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar